1 Nisan 2010 Perşembe

Klavyem İngilizce Oldu

Arada bir yazı yazarken klavyemin yerleşim düzeni Türkçe Q yerine İngilizce Q oluyor. Sonra binbir zahmetle klavyeyi yeniden Türkçe Q yapıyordum. Bu işlem yazı yazarken olduğuna göre buna yol açanın bir kısayol kombinasyonu olduğunu biliyordum ama niye yalan söyleyim ne olduğunu öğrenmeye çalışmak zoruma gidiyordu. Herhalde bildiğin yol en kolay geleni oluyor. Artık canıma tak etti ve açtım baktım. Meğer sol Alt + sağ Shift suçluymuş. Artık istediğim zaman dönüştürüyorum :)

2 yorum:

  1. Çok pratik bir yöntem hocam, herkesin-özellikle biz bilgisayarcıların-bilmesi gerekir :)

    YanıtlaSil
  2. Bir ara MSN de böyle bir virüs vardı sanırım. Bende çözü olarak İngilizce Q tuş takımını denetim masasından tamamen kaldırıyodum. Kesin çözüm :D

    YanıtlaSil